jak poczuć się lepiej
NIE ODKŁADAJ SIEBIE NA PÓŹNIEJ

35 prostych sposobów, aby poczuć się lepiej

Wstajesz. Znowu niewyspana, chociaż chciałabyś poczuć sie lepiej. Jeszcze dzień się dobrze nie zaczął, a Ty już masz dosyć. Muszę wstać, wyszykować rodzinę- myślisz. A potem szybko, szybko, bo się spóźnimy. Znowu nerwy i nerwy. Nie musi tak być.

Podam Ci 35 sposoby na to, aby poczuć się lepiej od samego rana.

Rano

  1. Wstań z 15 minut szybciej, aby poranek minął Ci w miarę spokojnie. Żebyś nie musiała brać udział w wyścigu z czasem.
  2. Zrób kilka oddechów przeponą, podczas którego unosimy brzuch do góry. I tak przez 2-3 minuty.
  3. W trakcie mycia zębów wysyłaj w świat dobre myśli do siebie i bliskich.

Co dajemy od siebie, zawsze wraca

  1. Otwórz okno i rób kilka wdechów. Spójrz na świat: drzewa, ptaki, niebo. Jakie niebo dziś nad Tobą?
  2. Porozciągaj się. Zrób parę skłonów, przysiadów. Możesz poćwiczyć jogę, ja ją uwielbiam!
  3. Włącz ulubione piosenki takie, przy których chce się tańczyć, żyć!
  4. Wypij wodę z cytrynką.
  5. Ubierz się w coś, co lubisz. W czym czujesz się i wyglądasz dobrze.
  6. Przygotuj i weź do pracy koktajl owocowo-warzywny. Nie ma to, jak witaminki!
  7. Zjedz śniadanie, najlepiej takie, które bardzo lubisz.

kuchenna gadżeciara

W drodze do…

  1. Idąc czy jadąc do pracy oddychaj spokojnie.
  2. Popatrz na księżyc albo słońce, czasami taki widok, to po prostu magia…
  3. Po drodze przesyłaj do ludzi dobre myśli, uśmiech. Możesz robić to w myślach.
  4. Zabieraj do pracy wodę z cytrynką albo inną wodę smakową zamiast kawy.
  5. Przewietrz pokój, w którym będziesz pracowała.
  6. Rób krótkie przerwy w pracy. Popatrz przez okno, aby oderwać wzrok od komputera albo zrób trzy głębokie oddechy i powiedz sobie w myślach swoją afirmację, np. wdycham odwagę, wydycham lęk.
  7. Zaczynaj pracę od trudnych spraw, aby się ich już pozbyć i nie przenosić na kolejną część dnia albo na kolejny dzień.
  8. Kończ to, co zaczęłaś. Szczególnie, jeśli czegoś nie lubisz. Inaczej kolejny dzień zaczniesz od tego niefortunnego zadania.
  9. Zostaw porządek w swoim miejscu pracy. Bałagan na biurku stworzy bałagan w Twojej głowie i wprowadzi poczucie przeładowania pracą.
  10. Zostaw pracę w pracy! Nie zabieraj jej do domu!

jak poczuć się lepiej

Po drodze z…

  1. Wracając, idź spokojnym krokiem. Nie śpiesz się, bo się zmęczysz!
  2. Koniecznie przywitaj się ciepło z Twoimi bliskimi. Teraz jest czas dla nich, dla Ciebie, dla Was.
  3. Postaraj się przygotować obiad w miłym nastroju, wtedy będzie o wiele lepiej smakował.
  4. Zjedzcie razem posiłek i rozmawiajcie o tym, co każdy z Was dziś robił i co się wydarzyło.
  5. Jeśli chodzi o porządki, rozdziel obowiązki między domowników. Posprzątajcie, co naprawdę konieczne.
  6. Nie włączaj telewizora, komputera itp. Znajdź czas, parę chwil na relaks.
  7. Kilka razy dziennie przytulaj się do męża, dzieci, kota. Uczucia, to bardzo ważna sprawa.
  8. Śmiejcie się, gadajcie, róbcie to, co lubicie.
  9. Możesz tańczyć i wyrzucać swoją negatywną energię, strzepując wszystkie niepotrzebne emocje.

jak poczuć się lepiej

A wieczorem

  1. Podczas mycia zębów popatrz sobie w oczy i powiedz do siebie: ale fajna jestem!
  2. Zastanów się ile kaw wypiłaś i postaraj się kolejnego dnia wypić o jedną kawę mniej.
  3. Poczytaj coś inspirującego coś, co doda Ci motywacji i zachęci do nowych, fajnych rzeczy.
  4. Przed snem usiądź w ciszy i przez 5-10 minut posłuchaj siebie. Oddychaj, bądź tu i teraz.
  5. W zeszycie wypisz wszystko, za co jesteś dziś wdzięczna. Uczucia, sytuacje, sprawy, słowa, zdrowie. Za wszystko, co tylko przyjdzie Ci na myśl.
  6. Zaśnij i nie ganiaj w myślach. Pozwól, aby przyszedł sen i śpij spokojnie. Kolorowych snów.

jak poczuć się lepiej

Może lista wydaje Ci się zbyt długa, ale wierz mi żeby poczuć się lepiej trzeba robić rzeczy, jakie sprawią, że poczujesz się lepiej. To są moje sprawdzone sposoby. Codziennie każdą z tych rzeczy robię. Jak się czuję? Wspaniale! Ty też możesz poczuć sie lepiej od samego rana, ale Ty zrobisz tak, jak chcesz.

Jeżeli ten wpis jest dla Ciebie wartościowy, proszę zostaw komentarz i udostępnij go, aby mógł z niego skorzystać ktoś inny. Ktoś, kto może akurat dzisiaj potrzebuje takich słów. Dziękuję 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

shares